
Jak kupować?
Zakupy w kilku krokach
1. Rejestracja:
a) w prawy górnym rogu kliknij zakładkę "Zarejestruj się",
b) uzupełnij formularz rejestracyjny wpisując adres mailowy, oraz hasło wraz z jego potwierdzeniem,
c) system wygeneruje konto, co potwierdzi informacją: "Konto zostało założone. Aby zalogować się do sklepu, sprawdź pocztę i kliknij na link potwierdzający poprawność adresu e-mail.",
d) postępuj według wskazówek w mailu.
2. Logowanie:
a) w prawy górnym rogu kliknij zakładkę "Zaloguj się",
b) wybierz Towary, podając ich ilości oraz warianty, klikając przycisk "Do Koszyka",
c) wybierz formę odbioru/dostawy oraz formę płaności
d) potwierdź Zakup klikając na Zamawiam.
Przy pierwszym Zakupie system poprosi o uzupełnienie danych teleadresowych.
e) ponownie kliknij Potwierdzam Zakup,
f) system wygeneruje potwierdzenie i wyśle je drogą mailowo na wskazany podczas rejestracji adres,
g) zaloguj się do poczty i potwierdź zamówienie.
Stany dostępności:
System wskazuje aktualne stany magazynowe danego Towaru.
Jeżeli dana ilość jest mniejsza niż Państwa zapotrzebowanie prosimy o kontakt w obsługą, celem ustalenie terminu dostępności danego Towaru. Najczęściej jest on dostępny w terminie od 1 do 5 dni.
Towar "Na zamówienie" jest to towar, który mają Państwo możliwość Zakupu jednak najczęściej bez możliwości zwrotu. Szczegóły u obsługi.
Sposoby płatności:
a) gotówka lub karta płatnicza w Sklepie Stacjonarnym,
b) płatność on-line przez Przelewy24.pl,
c) przelew tradycyjny.
Kody rabatowe, zniżki i promocje:
Jeżeli otrzymają Państwo kod rabatowy i chcieliby Państwo z niego skorzystać, należy zaznaczyć opcję "Kod Rabatowy" i wpisać go podczas finalizacji zamówienia.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień"
Stan swojego zamówienia można sprawdzić w zakładce "Moje koto". Tam również istnieje możliwość edytowania swoich danych teleadresowych.
W przypadku zapomnienia hasła do konta, proszę o wpisanie adresu mailowego, podanego podczas rejestracji i kliknięcie przycisku zmiana hasła w panelu logowania